Analysis of Relationship between Czech On-line Banking and Client Satisfaction – JieWang Yan
JieWang Yan
Bachelor's thesis
Analysis of Relationship between Czech On-line Banking and Client Satisfaction
Abstract:
In the last 10 years, as the rapid development of technology has touched and covered banking business, various countries have gradually developed online banking, which is to realize online banking business through electronic technology. In the Czech Republic, online banking business has gradually become popular among banks, however, it also intensifies the competition of online banking business …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Lenka Rumánková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
YAN, JieWang. \textit{Analysis of Relationship between Czech On-line Banking and Client Satisfaction}. Online. Bakalárska práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/31spu1/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
Mach, J.
14. 3. 2021