Specifické poruchy učení jako pedagogický problém – Bc. Dominika Tomásová
Bc. Dominika Tomásová
Master's thesis
Specifické poruchy učení jako pedagogický problém
Specific learning disorders as a pedagogical problem
Anotácia:
Tématem práce je poskytování podpory žákům se specifickými poruchami učení na základních školách pedagogicko-psychologickou poradnou. Práce je rozdělena do dvou částí, a to na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se věnuje oboru speciální pedagogika, specifickým poruchám učení a vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení. Dále se také zaměřujeme na pedagogicko-psychologické poradenské …viacAbstract:
The work examines the support provided by educational/psychological counselors at elementary schools to students with specific learning disorders. The work is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part is devoted to special education, specific learning disorders and the education of students with specific learning disorders. It also focuses on educational/psychological …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2021
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PaedDr. Zdenka Šándorová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Tomásová, Dominika. Specifické poruchy učení jako pedagogický problém. Pardubice, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniversity of Pardubice
Faculty of Arts and PhilosophyMaster programme / odbor:
Specialisation in Educational Sciences / Resocialization Pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Skupinová reedukace specifických poruch učení žáků 2. stupně ZŠ v pedagogicko-psychologické poradně
Dana Fialová -
Spolupráce učitelů základní školy a pracovníků pedagogicko psychologické poradny při vzdělávání a výchově žáků se specifickými poruchami učení a poruchami chování
Sylva JECHOVÁ -
Specifické vývojové poruchy školních dovedností - dyslexie a její reedukace v pedagogicko psychologické poradně
Iveta Matějková -
Komparace reedukace SPU na základní škole a pedagogicko psychologické poradně
Hana HRDLIČKOVÁ -
Speciální pedagog a jeho role v diagnostice specifických vývojových poruch školních dovedností u dětí mladšího školního věku v pedagogicko psychologické poradně
Tereza Slanařová -
Kurz základů fotografování pro dospělé se zaměřením na specifické vzdělávací potřeby účastníků podle věku
Kateřina Duchoslavová -
Postoje a vzdělávací potřeby učitelů v kontextu společného vzdělávání dětí se specifickými vzdělávacími potřebami v běžných mateřských školách
Zuzana SÝKOROVÁ -
Specifické vzdělávací potřeby sociálních pracovníků obecních a městských úřadů
Kamil Hric