Bc. Dominika Tomásová

Master's thesis

Specifické poruchy učení jako pedagogický problém

Specific learning disorders as a pedagogical problem
Abstract:
Tématem práce je poskytování podpory žákům se specifickými poruchami učení na základních školách pedagogicko-psychologickou poradnou. Práce je rozdělena do dvou částí, a to na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se věnuje oboru speciální pedagogika, specifickým poruchám učení a vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení. Dále se také zaměřujeme na pedagogicko-psychologické poradenské …more
Abstract:
The work examines the support provided by educational/psychological counselors at elementary schools to students with specific learning disorders. The work is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part is devoted to special education, specific learning disorders and the education of students with specific learning disorders. It also focuses on educational/psychological …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: PaedDr. Zdenka Šándorová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Tomásová, Dominika. Specifické poruchy učení jako pedagogický problém. Pardubice, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická