Jana Synková

Diplomová práce

Marketingová strategie a právní aspekty uvedení nového výrobku značky Pixie Crew na trh

Legal aspects and marketing strategy of launching a new product to the market
Anotace:
Cílem této diplomové práce je vytvoření vhodné marketingové strategie pro malou firmu při zavádění nového výrobku na trh. Práce bude zahrnovat jak aspekty ekonomické a marketingové, tak aspekty právní. V teoretické části práce budou vymezeny stěžejní pojmy týkající se marketingových strategií, jimiž jsou marketing, marketingový mix a jeho nástroje a marketingový výzkum. Dále bude teoretická část obsahovat …více
Abstract:
The aim of this thesis is to create a suitable marketing strategy of launching a new product to the market for a small company. The thesis includes both economic, marketing and legal aspects. Fundamental terms related to marketing strategies, which are marketing, marketing mix and its tools and marketing research are defined in the theoretical part of the thesis. Furthermore, the theoretical part contains …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 10. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 1. 2020
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Martin Boháček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78506