Kompenzační pomůcky v edukaci dětí se zrakovým postižením – Kristýna VÁVROVÁ
Kristýna VÁVROVÁ
Bakalářská práce
Kompenzační pomůcky v edukaci dětí se zrakovým postižením
Compensation aids in the education of children with visual disabilities
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou dětí se zrakovým postižením. Teoretická část je zaměřená na charakteristiku zrakového postižení a klasifikaci osob se zrakovým postižením. Dále pojednává o kompenzačních pomůckách a možnostech, formách a specifikách edukace dětí se zrakovým postižením. Praktická část je výzkumné šetření zaměřené na edukaci dětí se zrakovým postižením s využíváním kompenzačních …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the issues of children with visual disabilities. The theoretical part is focused on the characteristics of visual impairtment and classification of people with visual disabilities. This thesis also deals with compensatory aids and possibilities, forms and specifics of education of children with visual disabilities. The practical part contains a survey focused on the education …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2015
Zveřejnit od: 2. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Hana Novohradská
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VÁVROVÁ, Kristýna. Kompenzační pomůcky v edukaci dětí se zrakovým postižením. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Hračky jako podpora edukace dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v MŠ
Zuzana GELLNEROVÁ -
Edukace dětí se středním a těžkým stupněm poruch autistického spektra v předškolním věku
Kateřina KÁBOVÁ -
Edukace dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v MŠ s využitím prvků Montessori pedagogiky
Karolína Kudláčková -
Aplikace totální komunikace v edukaci dětí se souběžným postižením více vadami
Věra Rýdlová -
Specifika edukace dětí se zrakovým postižením se zaměřením na sociální a personální kompetence
Helena Židková -
Vývoj a edukace řeči u dětí se zrakovým postižením
Alexandra KULOVÁ -
Edukace dětí se zdravotním znevýhodněním v předškolním věku
Jana Kubínová -
Edukace dospělých příslušníků rodiny dítěte se vzácným vrozeným onemocněním.
Markéta CIKÁNKOVÁ