Značka a jednotný vizuální systém Cukráreň Srdiečko – Mgr. Michaela Slaninková
Mgr. Michaela Slaninková
Bakalářská práce
Značka a jednotný vizuální systém Cukráreň Srdiečko
Mark and Corporate design of Cukráreň Srdiečko
Abstract:
The theoretical part of this thesis deals with issues of corporate identity, corporate design and definition of mark. The main focus of this thesis is an explanation of the design process of mark, which is defined in seven phases. The practical part describes the creation of a mark and corporate design for real company called Cukráreň Srdiečko. The output of this is a graphic manual codifying the visual …víceAbstract:
Teoretická časť práce sa v základoch zaoberá problematikou korporátnej identity, jednotného vizuálneho štýlu a definíciou pojmu značka. Hlavným ťažiskom tejto časti práce je však vysvetlenie návrhového procesu značky, ktorý je definovaný v siedmich fázach. Praktická časť práce popisuje tvorbu značky a jednotného vizuálneho systému pre reálny podnik Cukráreň Srdiečko. Jej výstupom je grafický manuál …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jt9xm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2012
- Vedoucí: doc. Mgr. Vítězslav Švalbach
- Oponent: MgA. Jana Malíková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Jednotný vizuálny štýl prezentácie firmy INTO Slovakia, s. r. o.
Patrícia Slížová -
Jednotný vizuální styl neziskové organizace Fénix
Martin Talarovič -
Jednotný vizuálny štýl spoločnosti CNI
Zuzana Agricolová -
Jednotný vizuálny štýl študentského divadla na Fakulte Informatiky
Marián Moravčík -
Jednotný vizuálny štýl pre Termálne kúpele Malé Bielice
Xénia Struhárová -
Elektro Dan s. r. o.(grafický manuál)
Tereza Dobrá -
design manuál pro privátní firmu DAG s r.o.
Michal Trunečka -
Návrh online marketingovej stratégie pre vybraný podnik
Kamil Chalaň