Analýza makroprostředí a mikroprostředí společnosti Fincentrum a.s. – Bc. Pavlína Šámalová
Bc. Pavlína Šámalová
Diplomová práce
Analýza makroprostředí a mikroprostředí společnosti Fincentrum a.s.
Macroenvironment Analysis and Microenvironment Analysis of Company Fincentrum a.s.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingového prostředí firmy Fincentrum a.s., která poskytuje služby finanční poradenství. Předmětem práce je podrobná analýza makrookolí a mikrookolí společnosti, která vyúsťuje ve SWOT analýzu. V teoretické části popsány východiska k dané problematice publikované v odborné literatuře. V aplikační části jsou použity metody pest analýzy, za využití Porterova modelu …víceAbstract:
The thesis is a detailed analysis of the macro environment and microenvironment of the company, which results in the SWOT analysis. The first section describes the background to the subject published in the scientific literature. The application of the method is used PEST analysis, using Porter's five forces model analyzed microenvironment of company. Introduction of Fincentrum a.s. and services, and …víceKlíčová slova
Marketingové plánování marketingové okolí firmy makrookolí mikrookolí spotřebitelské chování PEST analýza SWOT analýza Porterův model pěti sil finanční analýza finanční poradenství Marketing planning marketing around the company macroenvironment microenvironment consumer behavior PEST analysis SWOT analysis Porter's five forces model financial analysis financial advice
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/a774n/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Lucie Cviklová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Pavel Klička
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of the Modern Audit of Marketing Strategy Procedures of Coca-Cola and How it Affected the Internationally Renowned Company
Max Ralph Carle -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova -
LYFT company’s business expansion to Central Europe
Subhan Hashimov -
Marketing analysis of selected company - Vietnamese dairy company Vinamilk
Huyen Linh Pham -
CSR as a competitive advantage of a company
Cristian Elihu Cantu Cantu -
Business strategy for a company entering foreign markets
Zhanara Osmonova -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Financial and Non-financial Factors Effecting the Financial Performance of the Company
Alina Balan