Bc. Libuše Petržílková

Diplomová práce

Tvorba příběhu (story) jako základu PR sdělení

Story Based PR Message
Anotace:
Studie se věnuje problematice využití příběhu jako základního stavebního prvku PR sdělení. Jejím cílem je objasnit základní teoretické i metodologické postupy tvorby takovéhoto druhu sdělení, s přihlédnutím k jedinečným vlastnostem různých mediálních nositelů těchto sdělení.
Abstract:
In my diploma thesis I focus on Story Based PR Message. The goal of this case study is to define basic theoretical and methodological procedures of building this kind of message, according to specific media kinds needs.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: PhDr. Slavomír Paravičiny

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace