Tvorba příběhu (story) jako základu PR sdělení – Bc. Libuše Petržílková
Bc. Libuše Petržílková
Master's thesis
Tvorba příběhu (story) jako základu PR sdělení
Story Based PR Message
Anotácia:
Studie se věnuje problematice využití příběhu jako základního stavebního prvku PR sdělení. Jejím cílem je objasnit základní teoretické i metodologické postupy tvorby takovéhoto druhu sdělení, s přihlédnutím k jedinečným vlastnostem různých mediálních nositelů těchto sdělení.Abstract:
In my diploma thesis I focus on Story Based PR Message. The goal of this case study is to define basic theoretical and methodological procedures of building this kind of message, according to specific media kinds needs.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jvcff/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2011
- Vedúci: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Slavomír Paravičiny
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Architectural Study for Building of a Restaurant as Part of Reconstruction of the Exhibition Grounds at "Cerna louka" (Black Meadow) in Ostrava
Miloš Petrović -
Změna postojů zprávou
Lucie Dupalová -
Narace v řečnických vystoupeních TED z pohledu andragogické didaktiky
Šárka Ohnisková -
Příběh ostravského podvodníka - kriminologická narace
Ema Zezulová