Business Model of a Holding Bioplastic Company in the Czech Republic – Carlos Mario Pinzón Duque
Carlos Mario Pinzón Duque
Master's thesis
Business Model of a Holding Bioplastic Company in the Czech Republic
Business Model of a Holding Bioplastic Company in the Czech Republic
Abstract:
AbstraktníPlasty na bázi ropy byly pro lidstvo zdrojem mnoha užitečných aplikací; bylo možné zabalit a uchovat potraviny, elektronika mohla být vyvinuta a masifikována díky vlastnostem plastů, mezinárodní obchod byl pozitivně ovlivněn výhodami plastových obalů, které umožňovaly přepravu a distribuci zboží po celém světě, ale Kromě všech těchto výhod přinesli také plastické znečištění, kontaminaci v …moreAbstract:
Petroleum-based plastics have been a source of many beneficial applications for the humanity; it has been possible to pack food and preserve it, electronics could be developed and be massified thanks to the properties of plastics, international trade was impacted positively by the advantages of plastic packaging that made possible to transport and distribute goods all around the world, but beside of …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 9. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81365
Thesis defence
- Date of defence: 27. 8. 2020
- Supervisor: Jaroslav Halík
- Reader: Ludmila Štěrbová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81365
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Theses on a related topic
-
Používání elektronické výměny dat (EDI) ve společnosti SIEMENS AG
Jaroslav Bílek -
Innovations in the Automotive Industry - Implications for management, the subscription model as a new business model and the mobility of the future.
Matthias Achim Teichert -
Consumers´ decisionmaking under Salop´s model: Key study on Starbucks Prague and Richmond business model
Oldřich Kučera -
The use of Hidden Markov model and Markov switching model in a trading strategy
Tomáš Robovský -
Obchodní model internetové aplikace TOMIKUP
Martin Šebek -
Komparace obchodních modelů streamovacích společností využívající příjmový model předplatného
Mikoláš Voborský -
Návrh nového obchodního modelu metodikou Business Model Canvas
Štefan Bittmann -
E-komerce a sociální komerce jako inovativní obchodní model hudebního vydavatelství
Josef Vágner