Business Model of a Holding Bioplastic Company in the Czech Republic – Carlos Mario Pinzón Duque
Carlos Mario Pinzón Duque
Diplomová práce
Business Model of a Holding Bioplastic Company in the Czech Republic
Business Model of a Holding Bioplastic Company in the Czech Republic
Anotace:
AbstraktníPlasty na bázi ropy byly pro lidstvo zdrojem mnoha užitečných aplikací; bylo možné zabalit a uchovat potraviny, elektronika mohla být vyvinuta a masifikována díky vlastnostem plastů, mezinárodní obchod byl pozitivně ovlivněn výhodami plastových obalů, které umožňovaly přepravu a distribuci zboží po celém světě, ale Kromě všech těchto výhod přinesli také plastické znečištění, kontaminaci v …víceAbstract:
Petroleum-based plastics have been a source of many beneficial applications for the humanity; it has been possible to pack food and preserve it, electronics could be developed and be massified thanks to the properties of plastics, international trade was impacted positively by the advantages of plastic packaging that made possible to transport and distribute goods all around the world, but beside of …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81365
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2020
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Ludmila Štěrbová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81365
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Používání elektronické výměny dat (EDI) ve společnosti SIEMENS AG
Jaroslav Bílek -
Innovations in the Automotive Industry - Implications for management, the subscription model as a new business model and the mobility of the future.
Matthias Achim Teichert -
Consumers´ decisionmaking under Salop´s model: Key study on Starbucks Prague and Richmond business model
Oldřich Kučera -
The use of Hidden Markov model and Markov switching model in a trading strategy
Tomáš Robovský -
Obchodní model internetové aplikace TOMIKUP
Martin Šebek -
Komparace obchodních modelů streamovacích společností využívající příjmový model předplatného
Mikoláš Voborský -
Návrh nového obchodního modelu metodikou Business Model Canvas
Štefan Bittmann -
E-komerce a sociální komerce jako inovativní obchodní model hudebního vydavatelství
Josef Vágner