The impact of current strategies on company's position in the market: The case study of Greggs PLC – Reem L.Khaleel
Reem L.Khaleel
Master's thesis
The impact of current strategies on company's position in the market: The case study of Greggs PLC
Vliv současných strategií na firemní pozici na trhu: případová studie Greggs
Anotácia:
Tato práce udává přehled o společnosti Greggs, která je jednou z největších společností pekařského průmyslu ve Spojeném Království. Analyzuje výkon společnosti v posledních několika letech, která uspěla i přes ekonomický dopad celosvětové krize, která ovlivnila globální ekonomiku celkově. Kvůli analýze výkonu společnosti (s ohledem na ostatní konkurenty na trhu), zanalyzuji její plány a doporučené …viacAbstract:
This work is giving an overview about the company Greggs, which is one of the largest companies of the bakery industry in the United Kingdom. It analyzes the performance of the company in the recent few years which has succeed despite the economic impact of the global crisis which has influenced the global economy as a whole. For the purpose of analyzing the companys performance (with regard to other …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 11. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Mansoor Maitah, Ph.D. Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
L.KHALEEL, Reem. \textit{The impact of current strategies on company's position in the market: The case study of Greggs PLC}. Online. Diplomová práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/32dztw/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Zdravý životní styl jako marketingový trend
Omarova Omarova -
Zdravý životní styl jako marketingový trend
Kristýna Vondrovská -
Zdravý životní styl jako marketingový trend
Nicole Petružálková -
Zdravý životní styl jako nový trend marketingu
Tereza Křížková -
Consumption Analysis of the Bakery Product of Developed European Market
Ivan Getta -
Spotřebitelské chování na trhu pečiva ve vybraném kraji
Anna Poklopová -
Spotřební chování na trhu s pekařskými výrobky
Karolína ČMUCHOVÁ -
Projekt na zvýšení konkurenceschopnosti vybrané pekárny na zlínském trhu
Veronika Vojkůvková
Názov
Vložil
Vložené
Práva