Mgr. Lukáš FRIEDRICH

Diplomová práce

Sponzoring jako významná součást komunikace s cílovou skupinou

Sponsoring {--} significant part of the communication with target group
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje sponzoringu jako jedné ze složek mixu marketingové komunikace. Je řešena jako určitý mustr, který nastiňuje aktivní úlohu sponzoringu v marketingové komunikaci sponzora prostřednictvím kooperace samotného subjektu sponzoringu. Cílem diplomové práce je pomoci menšímu amatérskému týmu v rozvoji, dovršení procesu profesionalizace a navrhnout optimální podobu {\clq}qsponzorského …více
Abstract:
This diploma thesis is dedicated to a sponsorship, important part of the marketing commu-nication mix. It is written in a guide style, showing the importance of sponsorship and the sponsoring cooperation in the marketing communication process. The purpose of the di-ploma thesis is to supply the professional help to one small racing team which needs to develop the sponsorship process including the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2009
Identifikátor: 10599

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2009
  • Vedoucí: Ing. Radim Bačuvčík

Citační záznam

Jak správně citovat práci

FRIEDRICH, Lukáš. Sponzoring jako významná součást komunikace s cílovou skupinou. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 04. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.