Sponzoring jako významná součást komunikace s cílovou skupinou – Mgr. Lukáš FRIEDRICH
Mgr. Lukáš FRIEDRICH
Master's thesis
Sponzoring jako významná součást komunikace s cílovou skupinou
Sponsoring {--} significant part of the communication with target group
Abstract:
Tato diplomová práce se věnuje sponzoringu jako jedné ze složek mixu marketingové komunikace. Je řešena jako určitý mustr, který nastiňuje aktivní úlohu sponzoringu v marketingové komunikaci sponzora prostřednictvím kooperace samotného subjektu sponzoringu. Cílem diplomové práce je pomoci menšímu amatérskému týmu v rozvoji, dovršení procesu profesionalizace a navrhnout optimální podobu {\clq}qsponzorského …moreAbstract:
This diploma thesis is dedicated to a sponsorship, important part of the marketing commu-nication mix. It is written in a guide style, showing the importance of sponsorship and the sponsoring cooperation in the marketing communication process. The purpose of the di-ploma thesis is to supply the professional help to one small racing team which needs to develop the sponsorship process including the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2009
Identifier:
10599
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2009
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FRIEDRICH, Lukáš. \textit{Sponzoring jako významná součást komunikace s cílovou skupinou}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2009. Available from: https://theses.cz/id/32lt6h/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
FRIEDRICH, Lukáš. Sponzoring jako významná součást komunikace s cílovou skupinou. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 04. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Vliv online marketingové komunikace a sociálních sítí (Instagram a TikTok) na mládež a dospívající
Michaela Žerníčková -
Analýza a návrh marketingové komunikace pro Cukrárnu a Kavárnu Vločka
Natálie Vlčková -
Integrovaná marketingová komunikace Letiště Praha a.s. a synergický efekt jednotlivých nástrojů
Monika Zárubová -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na poptávku a image firmy
David Randák -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na poptávku a image firmy
Iva Jančíková -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda