Mgr. Lukáš FRIEDRICH

Master's thesis

Sponzoring jako významná součást komunikace s cílovou skupinou

Sponsoring {--} significant part of the communication with target group
Abstract:
Tato diplomová práce se věnuje sponzoringu jako jedné ze složek mixu marketingové komunikace. Je řešena jako určitý mustr, který nastiňuje aktivní úlohu sponzoringu v marketingové komunikaci sponzora prostřednictvím kooperace samotného subjektu sponzoringu. Cílem diplomové práce je pomoci menšímu amatérskému týmu v rozvoji, dovršení procesu profesionalizace a navrhnout optimální podobu {\clq}qsponzorského …more
Abstract:
This diploma thesis is dedicated to a sponsorship, important part of the marketing commu-nication mix. It is written in a guide style, showing the importance of sponsorship and the sponsoring cooperation in the marketing communication process. The purpose of the di-ploma thesis is to supply the professional help to one small racing team which needs to develop the sponsorship process including the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2009
Identifier: 10599

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 5. 2009

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

FRIEDRICH, Lukáš. Sponzoring jako významná součást komunikace s cílovou skupinou. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 04. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.