Vývoj fiktivních postav pro digitální hry – Bc. Vanessa Palčovičová
Bc. Vanessa Palčovičová
Bachelor's thesis
Vývoj fiktivních postav pro digitální hry
Development of fictional characters for digital games
Anotácia:
Bakalářská práce zkoumá proces tvorby, kterým vývojáři prochází, než oficiálně vypustí do herního světa novou fiktivní postavu. Konkrétně jde o zmapování jednotlivých procesů a profesí. Součástí práce je také průzkum, jehož cílem je zjistit, jak jednotlivé části vývoje výsledně působí na hráče hry League of Legends při výběru šampiona, zda hráč vnímá při hraní všechny složky produkce, které hotový …viacAbstract:
The bachelor's thesis examines the creative process that game developers go through before officially releasing a new fictional character into the game world. Specifically, it is a mapping of individual processes and professions. Part of the work is also a survey, which aims to find out how the individual parts of the development affect the players of League of Legends when choosing a champion, whether …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 8. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nzdvp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2021
- Vedúci: Mgr. et Mgr. Zdeněk Záhora
- Oponent: Mgr. Bc. Silvester Buček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
General Theory and History of Arts and Culture / Theory of Interactive Media
Práce na příbuzné téma
-
Lexical exclusivity in the communication of League of Legends players/Lexikální exkluzivita v komunikaci hráčů League of Legends
Adam KOHOUT -
Lexical exclusivity in the communication of League of Legends players/Lexikální exkluzivita v komunikaci hráčů League of Legends
Adam KOHOUT -
Analysis of match quality in League of Legends across different times of the day
Vlastimil Peer -
Grafické prvky jako prostředek interakce – případová studie League of Legends
Kateřina Biličková -
Analýza, návrh a implementace portálu hry League of Legends
Andrej Thurzo -
Geografické aspekty eSportu: vývoj a regionální ukotvení hry League of Legends
Jaromil VEJMOLA -
Analýza hudby dětské počítačové hry League of Legends a její využití v hodinách hudební výchovy na druhém stupni základní školy
Kateřina HAJDOVÁ -
Korejský esport po roce 2010 - případová studie hry League of Legends
Kateřina KLIČKOVÁ