Využití postupů badatelsky orientované výuky v rozvoji funkční gramotnosti – Jana ŠTĚDROŇOVÁ
Jana ŠTĚDROŇOVÁ
Bachelor's thesis
Využití postupů badatelsky orientované výuky v rozvoji funkční gramotnosti
The use of methods of the inquiry-based instruction in the development of functional literacy
Anotácia:
Hlavním cílem této práce je představení metod a principů badatelsky orientovaného vyučování a vytvoření příprav vyučovacích jednotek za využití souvisejících textů. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. V teoretické části popisuji základní informace o gramotnosti, funkční gramotnosti, čtenářské gramotnosti a pojetí funkční gramotnosti v rámcových vzdělávacích programech …viacAbstract:
The main goal of this work is to present the methods and principles of inquiry-based learning and to create preparations for teaching units using related texts. The bachelor thesis is divided into two parts - theoretical and practical. In the theoretical part, I describe basic information about literacy, functional literacy, reading literacy, and the concept of functional literacy in the framework …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2022
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Bc. Martina Matějíček Rozsypalová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠTĚDROŇOVÁ, Jana. Využití postupů badatelsky orientované výuky v rozvoji funkční gramotnosti. Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Specialization - Pedagogy / 3k-cj-ov-12
Práce na příbuzné téma
-
Struktura a obsah vyučovacích jednotek výtvarné výchovy na 1. stupni ZŠ - výzkumná sonda mezi učiteli
Adéla KOTKOVÁ -
Efektivita tréninkových jednotek a využití didaktických forem v tréninkovém procesu sportovních gymnastek
Lucie MACHOVÁ -
Příprava vyučovací hodiny Obchodní korespondence - Tabulky
Iva Donovalová -
Badatelsky orientovaná výuka ve fyzice na ZŠ
Monika Nováková -
Badatelsky orientovaná výuka v mateřské škole na příkladu environmentálního tématu tání ledovců
Eliška Pavlíčková -
Badatelsky orientovaná výuka s využitím modulů
Jana Širůčková -
Návrh badatelsky orientované výuky se zaměřením na pohybové systémy člověka a antropometrii na základních školách pomocí metody CLIL
Tereza PÁTROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka a její uplatnění při výuce technického předmětu
Lenka PROCHÁZKOVÁ