Bc. Michaela Růžičková

Bakalářská práce

Marketing a etika v oblasti podnikání s informacemi

Marketing and Ethics in the Area of Information Enterprise
Anotace:
Úspěšné podnikání v současné době vyžaduje přizpůsobivost těžkým a proměnlivým podmínkám konkurenčního prostředí. Etika patří mezi klíčové nástroje úspěšného podnikání, ale bohužel není využívána všemi podniky ve stejné míře. Tato bakalářská práce pojednává o širokém tématickém celku "marketing a etika v oblasti podnikání s informacemi". Základní otázky marketingu ve vztahu k informacím zpracovává …více
Abstract:
Recently the successfull enterpise requires conformability to difficult and variable conditions in the competitive environment. Ethics belongs aminy the key factors of effective business, but unfortunately all companies do not use it in the same measure. This bachelor thesis deals with a wide komplex of „marketing and ethics in the sphere of enterprise with information“. In the first half of my work …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. Anna Kočová
  • Oponent: Ing. Mária Čidlová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace