Customers’ perception and behavior of fast fashion in Europe – Adéla Gruberová
Adéla Gruberová
Master's thesis
Customers’ perception and behavior of fast fashion in Europe
Vnímání a chování zákazníků rychlé módy v Evropě
Abstract:
Cílem této práce je prozkoumat vnímání a chování zákazníků rychlé módy. Více, konkrétněji kvantitativní výzkum testuje, jak vnímaná nízká cena, vnímaná nízká kvalita a udržitelné iniciativy prodejců rychlé módy souvisí s nákupním záměrem zákazníků. Kromě toho si práce klade za cíl poskytnout základní vzorce chování zákazníků prostřednictvím korespondenčních map týkajících se frekvence nakupování, typu …moreAbstract:
This thesis aims to examine customers’ perceptions and behavior toward fast fashion. More specifically, the quantitative research tests how perceived low price, perceived low quality, and sustainable initiatives of fast fashion retailers relate to customers' purchase intention. Besides, the thesis aims to provide essential behavior patterns of fast fashion customers through correspondence maps related …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 12. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/88386
Thesis defence
- Date of defence: 6. 2. 2023
- Supervisor: Martin Machek
- Reader: Radek Tahal
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88386
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
International Management
Theses on a related topic
-
Fast fashion jako ovlivňující faktor pracovních podmínek v rozvojových zemích
Martina Svobodová -
CSR jako nástroj hodnocení praktik ve fast fashion odvětví a ukazatel možných příležitostí pro budoucí vývoj módního průmyslu
Nela Votápková -
Praktiky moderního otroctví v oblasti fast fashion: případová studie Shein
Magdalena Chorá -
Dopad greenwashingu fast-fashion reťazcov na nákupné správanie spotrebiteľov
Júlia Surová -
Udržitelnost ve fast fashion: srovnání generací
Karolína Pavlíčková -
Aktuální změny ve fast fashion po pandemii covid 19
Veronika Peterková -
Fast fashion a její dopady vnímané veřejností
Jenny Lédlová -
Role genderu v chování a vnímání hráčů videoher
Tomáš Nyč