Adéla Gruberová

Diplomová práce

Customers’ perception and behavior of fast fashion in Europe

Vnímání a chování zákazníků rychlé módy v Evropě
Anotace:
Cílem této práce je prozkoumat vnímání a chování zákazníků rychlé módy. Více, konkrétněji kvantitativní výzkum testuje, jak vnímaná nízká cena, vnímaná nízká kvalita a udržitelné iniciativy prodejců rychlé módy souvisí s nákupním záměrem zákazníků. Kromě toho si práce klade za cíl poskytnout základní vzorce chování zákazníků prostřednictvím korespondenčních map týkajících se frekvence nakupování, typu …více
Abstract:
This thesis aims to examine customers’ perceptions and behavior toward fast fashion. More specifically, the quantitative research tests how perceived low price, perceived low quality, and sustainable initiatives of fast fashion retailers relate to customers' purchase intention. Besides, the thesis aims to provide essential behavior patterns of fast fashion customers through correspondence maps related …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 2. 2023
  • Vedoucí: Martin Machek
  • Oponent: Radek Tahal

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88386