Customers’ perception and behavior of fast fashion in Europe – Adéla Gruberová
Adéla Gruberová
Diplomová práce
Customers’ perception and behavior of fast fashion in Europe
Vnímání a chování zákazníků rychlé módy v Evropě
Anotace:
Cílem této práce je prozkoumat vnímání a chování zákazníků rychlé módy. Více, konkrétněji kvantitativní výzkum testuje, jak vnímaná nízká cena, vnímaná nízká kvalita a udržitelné iniciativy prodejců rychlé módy souvisí s nákupním záměrem zákazníků. Kromě toho si práce klade za cíl poskytnout základní vzorce chování zákazníků prostřednictvím korespondenčních map týkajících se frekvence nakupování, typu …víceAbstract:
This thesis aims to examine customers’ perceptions and behavior toward fast fashion. More specifically, the quantitative research tests how perceived low price, perceived low quality, and sustainable initiatives of fast fashion retailers relate to customers' purchase intention. Besides, the thesis aims to provide essential behavior patterns of fast fashion customers through correspondence maps related …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88386
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2023
- Vedoucí: Martin Machek
- Oponent: Radek Tahal
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88386
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
International Management
Práce na příbuzné téma
-
Fast fashion jako ovlivňující faktor pracovních podmínek v rozvojových zemích
Martina Svobodová -
CSR jako nástroj hodnocení praktik ve fast fashion odvětví a ukazatel možných příležitostí pro budoucí vývoj módního průmyslu
Nela Votápková -
Praktiky moderního otroctví v oblasti fast fashion: případová studie Shein
Magdalena Chorá -
Dopad greenwashingu fast-fashion reťazcov na nákupné správanie spotrebiteľov
Júlia Surová -
Udržitelnost ve fast fashion: srovnání generací
Karolína Pavlíčková -
Aktuální změny ve fast fashion po pandemii covid 19
Veronika Peterková -
Fast fashion a její dopady vnímané veřejností
Jenny Lédlová -
Role genderu v chování a vnímání hráčů videoher
Tomáš Nyč