Bc. Filip Kocián

Bakalářská práce

Využití metod umělé inteligence v tic tac toe a piškvorkách

Utilisation of artificial intelligence methods in tic tac toe and five-in-a-row
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je shrnout možnosti využití metod umělé inteligence v deskových hrách piškvorky a tic tac toe, následně vybrané algoritmy implementovat do vývojového prostředí za pomoci programovacího jazyka C#. Výsledný program umožňuje hru hráče proti hráči, hráče proti počítači i hru počítače proti počítači. První část je zaměřena na stručnou charakteristiku vybraných deskových her, …více
Abstract:
The aim of this bachelor’s thesis is to summarize the possibilities of utilizing artificial intelligence methods in board games of five in a row and tic tac toe, subsequently implement the selected algorithms into development environment using the C# programming language. The final program enables player-to-player, player-to-computer and computer-to-computer game. The first part focuses on a brief …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2021
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/wq40r/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Radomír Perzina, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jan Górecki, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika