Využití metod umělé inteligence v tic tac toe a piškvorkách – Bc. Filip Kocián
Bc. Filip Kocián
Bakalářská práce
Využití metod umělé inteligence v tic tac toe a piškvorkách
Utilisation of artificial intelligence methods in tic tac toe and five-in-a-row
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je shrnout možnosti využití metod umělé inteligence v deskových hrách piškvorky a tic tac toe, následně vybrané algoritmy implementovat do vývojového prostředí za pomoci programovacího jazyka C#. Výsledný program umožňuje hru hráče proti hráči, hráče proti počítači i hru počítače proti počítači. První část je zaměřena na stručnou charakteristiku vybraných deskových her, …víceAbstract:
The aim of this bachelor’s thesis is to summarize the possibilities of utilizing artificial intelligence methods in board games of five in a row and tic tac toe, subsequently implement the selected algorithms into development environment using the C# programming language. The final program enables player-to-player, player-to-computer and computer-to-computer game. The first part focuses on a brief …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/wq40r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Radomír Perzina, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jan Górecki, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika
Práce na příbuzné téma
-
Artificial intelligence in Steven Spielberg's Artificial Intelligence: A.I.
Adam Klas -
Copyright protection of artificial intelligence outputs
Benedikt Vala -
Využití Business Inteligence při tvorbě pohledu Customer 360-degree pro společnost v automobilovém průmyslu
Pavel Černý -
Řízení pohybu autonomního robota pomocí umělé inteligence
Vladimír Štusák -
Teorie her a její aplikace
Jakub Kolařík