Magdalena Poláková

Bakalářská práce

Implementace gastronomické značky Michelin v České republice

Implementation of the Michelin gastronomic brand in the Czech Republic
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá implementací gastronomické značky Michelin v České republice. Hlavním cílem práce je zmapovat potenciál a připravenost regionů České republiky na implementaci této značky. V rámci toho je položena výzkumná otázka, zda jsou jednotlivé regiony připraveny na implementaci značky Michelin. Dále práce analyzuje povědomí jednotlivých regionů České republiky o značce Michelin …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the implementation of the Michelin gastronomic brand in the Czech Republic. The primary purpose of the thesis is to map the potential and readiness of Czech regions for the implementation of this brand. Within this framework, the thesis addresses a research question of whether the individual regions are prepared for the implementation of the Michelin brand. Furthermore …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2024
  • Vedoucí: Renata Lukášová
  • Oponent: Petr Janeček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92339