Magdalena Poláková

Bachelor's thesis

Implementace gastronomické značky Michelin v České republice

Implementation of the Michelin gastronomic brand in the Czech Republic
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá implementací gastronomické značky Michelin v České republice. Hlavním cílem práce je zmapovat potenciál a připravenost regionů České republiky na implementaci této značky. V rámci toho je položena výzkumná otázka, zda jsou jednotlivé regiony připraveny na implementaci značky Michelin. Dále práce analyzuje povědomí jednotlivých regionů České republiky o značce Michelin …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the implementation of the Michelin gastronomic brand in the Czech Republic. The primary purpose of the thesis is to map the potential and readiness of Czech regions for the implementation of this brand. Within this framework, the thesis addresses a research question of whether the individual regions are prepared for the implementation of the Michelin brand. Furthermore …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2024
  • Supervisor: Renata Lukášová
  • Reader: Petr Janeček

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92339