Obraz České Miss v mediálním spektru (tištěných a internetových médií) – Martina ANTOŠOVÁ
Martina ANTOŠOVÁ
Bakalářská práce
Obraz České Miss v mediálním spektru (tištěných a internetových médií)
The media image of Česká Miss in media spectrum (press and internet)
Anotace:
Cílem bakalářské práce je přiblížit mediální obraz soutěže krásy Česká Miss v tištěných a internetových médiích. Zabývá se pojmem krása obecně, dále soutěžemi krásy v České republice a samotnou soutěží Česká Miss. Praktická část této práce se věnuje odborné analýze českých tištěných a internetových médií. Konktrétně jsou analyzovány roky 2018 a výše. Tyto média jsou dále dělena na soukromá a veřejná …víceAbstract:
The point of this Bachelor thesis is to focus on media image of beauty pageant called Czech Miss in print and internet media. It delas with concept of beauty in general. Next with beauty pageants in the Czech Republic and Czech Miss itself. In the empirical part we can find professional analysis of print and internet media. The analysis focuses on 2018 and subsequent years. The media are divided on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 10. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Jiří Koten, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ANTOŠOVÁ, Martina. \textit{Obraz České Miss v mediálním spektru (tištěných a internetových médií)}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/33jso2/.
Jak správně citovat práci
ANTOŠOVÁ, Martina. Obraz České Miss v mediálním spektru (tištěných a internetových médií). Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Český jazyk pro média a veřejnou sféru
Práce na příbuzné téma
-
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
Mediální obraz Karla Kryla v tištěných domácích mediích v letech 1989-1994
Boleslav Stuchlík -
Obraz dospívání v tištěných médiích a jeho význam při utváření identity
Monika Chalupníková -
Obraz Dukly Jihlava v tištěných médiích mezi roky 1956-1968
Tomáš Plesl -
Do kuchyně nebo do kanceláře? Mediální obraz ženy v ukrajinském lifestylovém časopise Pink v roce 2019
Anastasiia Surai -
Mediální obraz korupce v tištěných médiích
Kristýna Kozelská -
Návrh na změnu strategie v pořádání soutěže Miss Česká republika
Nikola Kokyová -
Volba vítězky soutěže Miss Agro pomocí vícekriteriálního rozhodování
Pavla Půčková