Martina ANTOŠOVÁ

Bakalářská práce

Obraz České Miss v mediálním spektru (tištěných a internetových médií)

The media image of Česká Miss in media spectrum (press and internet)
Anotace:
Cílem bakalářské práce je přiblížit mediální obraz soutěže krásy Česká Miss v tištěných a internetových médiích. Zabývá se pojmem krása obecně, dále soutěžemi krásy v České republice a samotnou soutěží Česká Miss. Praktická část této práce se věnuje odborné analýze českých tištěných a internetových médií. Konktrétně jsou analyzovány roky 2018 a výše. Tyto média jsou dále dělena na soukromá a veřejná …více
Abstract:
The point of this Bachelor thesis is to focus on media image of beauty pageant called Czech Miss in print and internet media. It delas with concept of beauty in general. Next with beauty pageants in the Czech Republic and Czech Miss itself. In the empirical part we can find professional analysis of print and internet media. The analysis focuses on 2018 and subsequent years. The media are divided on …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 10. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Mgr. Jiří Koten, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ANTOŠOVÁ, Martina. Obraz České Miss v mediálním spektru (tištěných a internetových médií). Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta