Vnímání značky Pilsner Urquell mladými spotřebiteli – Agáta Procházková
Agáta Procházková
Diplomová práce
Vnímání značky Pilsner Urquell mladými spotřebiteli
Perception of the Pilsner Urquell brand by young consumers
Anotace:
Diplomová práce se věnuje vnímání značky Pilsner Urquell mladými spotřebiteli ve věku 18-35 let na českém pivním trhu. Hlavním cílem práce je identifikace a popis image značky Pilsner Urquell. Analýza vnímání značky vychází z realizovaného terénního šetření za využití kvalitativní metody individuálních rozhovorů a následného kvantitativního dotazníkového šetření. Teoretická část práce se zabývá problematikou …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the perception of the Pilsner Urquell brand by young consumers aged 18-35 on the Czech beer market. The main goal of this work is to identify and describe the image of the Pilsner Urquell brand. The analysis of brand perception is based on a field survey using the qualitative method of individual interviews and subsequent quantitative questionnaire survey. The theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 6. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82669
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Andrea Stránská
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82669
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Sharing economy: the effect of brand equity on purchasing intentions of young consumers
Yelyzaveta Strelbytska -
Pilsner Urquell Strategic Management and Brand Building
Tereza Nováková -
Exploring the attitudes of young Vietnamese consumers towards the packaging of Korean cosmetic products
Khanh Linh Nguyen -
Consumers Perception towards Eco-friendly Products
Denisa Šenkeříková -
Porovnání vnímání značek světlého ležáku Pilsner Urquell a Budějovický Budvar
Michal Šálený -
Reklamní předměty značky Pilsner Urquell
Nikol Moravcová -
Pilsner Urquell jako významný fenomen vnímání České republiky
Filip Trousil -
Analýza vnímání značky Pilsner Urquell na českém trhu metodou Lovenark
Tereza Horáková