Agáta Procházková

Diplomová práce

Vnímání značky Pilsner Urquell mladými spotřebiteli

Perception of the Pilsner Urquell brand by young consumers
Anotace:
Diplomová práce se věnuje vnímání značky Pilsner Urquell mladými spotřebiteli ve věku 18-35 let na českém pivním trhu. Hlavním cílem práce je identifikace a popis image značky Pilsner Urquell. Analýza vnímání značky vychází z realizovaného terénního šetření za využití kvalitativní metody individuálních rozhovorů a následného kvantitativního dotazníkového šetření. Teoretická část práce se zabývá problematikou …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the perception of the Pilsner Urquell brand by young consumers aged 18-35 on the Czech beer market. The main goal of this work is to identify and describe the image of the Pilsner Urquell brand. The analysis of brand perception is based on a field survey using the qualitative method of individual interviews and subsequent quantitative questionnaire survey. The theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 6. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Andrea Stránská

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82669