Game-like activities in teaching English to very young learners – Mgr. Sylvie Doláková
Mgr. Sylvie Doláková
Bakalářská práce
Game-like activities in teaching English to very young learners
Game-like activities in teaching English to very young learners
Abstract:
In my work I deal with the problematics of teaching English to very young learners. I focused on characteristics and specifications of this age group, as well as on the right choice of methods and techniques suitable for those children. I consider practical side of the problematics, such as material, textbooks, classroom and classroom management. In the second part of my work I present some examples …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/k1h05/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2006
- Vedoucí: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství cizích jazyků pro základní školy - angličtina
Práce na příbuzné téma
-
Group Music Therapy for Children with Autism Spectrum Disorder
Yue LU -
Using on-line tools for creating classroom activities and a study of their influence on student motivation
Iva Feltlová -
A comparative study on teaching English to very young learners
Magdalena Mašková -
Teaching English to very young learners with the use of Total Physical Response method
Leona KNAUEROVÁ -
Teachers’ views on accommodating learners of English with special educational needs
Nikola Bartošová -
Young English Language Learners with special Educational Needs
Hana Dopitová -
Lesson Plans for Online Teaching and Learning
Denisa Hurtíková