Analýza pozice značek českých piv na ruském trhu – Evgenia Kiramova
Evgenia Kiramova
Diplomová práce
Analýza pozice značek českých piv na ruském trhu
Position Analysis of Czech Beer Brands on the Russia Market
Anotace:
Cílem této diplomové práce bylo analyzovat pozici českých značek, jejich image a oblíbenost u ruských spotřebitelů. Dílčím cílem výzkumu bylo zjistit spontánní a podpořenou znalost vybraných značek (Velkopopovický Kozel, Radegast, Budweiser, Pilsner Urquell, Krušovice) a hodnocení spotřebiteli jednotlivých atributů výrobků těchto značek. Dále byly zjišťovány faktory ovlivňující preference značky a …víceAbstract:
The aim of this thesis was to analyze position of Czech brands, their image and popularity among Russian consumers. Partial goal of the research was to determine spontaneous and supported knowledge of selected brands (Velkopopovický Kozel, Radegast, Budweiser, Pilsner Urquell, Krušovice) and customer‘s evaluation of these brands’ product attributes. In this work were also examined factors influencing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/95137
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2012
- Vedoucí: Vojtěch Spáčil
- Oponent: Milada Marhounová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
International Brand Positioning in the Cosmetic Industry : Analysis of Finnish and British Markets
Emilia Christa Wilhelmiina Ala-Jääski -
Influence of sales promotion on brand awareness and customer loyalty of AMUL limited
Anitta Mathew -
Analýza pozice značky na trhu piva
Tomáš Otevřel -
Analýza pozice značky MIKONA Auto, s.r.o.
Michaela Tomková -
Analýza konkurenční pozice značky v maloobchodě
Alena Venská -
Analýza konkurenční pozice značky prodejce nábytku
Matěj Surmař -
Analýza pozice značky Klasa na českém trhu
Vendula GAJOVÁ -
Analýza pozice značky ÖLFLEX společnosti Lapp Group na trhu
Olga KARASOVÁ