Ing. Anna Koshil

Master's thesis

Strategie modrého oceánu

Blue Ocean Strategy
Abstract:
Cílem této diplomové práce je analyzovat současné postavení firmy Apple na trhu, a ukázat jak společnost dosáhla vysoké informovanosti u zákazníků, posílila vztahy se současnými zákazníky a oslovila i ty potenciální, a to pomocí „strategií modrého oceánu“. Proto, aby přesnější pochopit situací společnosti Apple Inc. na světovém trhu, jako metodu výzkumu své diplomové práce jsem zvolila teoretickou …more
Abstract:
The aim of this thesis is to analyze the current status of the company Аpple on the market аnd to show how the company has achieved a high awareness among customers, strengthen relationships with existing customers and addressed the potential, using the "Blue Ocean Strategy". Therefore, for more accurately understanding the situation of Apple Inc. on the world market, as a method of research in my …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2013
  • Supervisor: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
  • Reader: Ing. Eva Klánová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze