Ing. Monika Zárubová

Bakalářská práce

Analýza věrnostního programu Českých aerolinií

An Analysis of Czech Airlines’ Frequent Flyer Programme
Anotace:
Věrnostní program je základním prostředkem podpory prodeje při odměňování věrných zákazníků a při stimulaci věrnosti zákazníků budoucích. Průkopníkem věrnostních programů byly americké aerolinie, které začaly jako první razit systém odměn za zákazníkovu loajalitu a důvěru. Věrnostní programy začaly později přijímat i další společnosti, jako jsou například hotely či autopůjčovny. Letecká doprava patří …více
Abstract:
A loyalty programme is one of the essential tools of sales promotion, leading to awarding loyal customers and stimulating potential customers. American Airlines are a pioneer in paving the way for loyalty programmes. It is the first company, which started to award their customers for their loyalty and trust. Loyalty programmes were soon accepted also by other companies. Hotels and car rentals are good …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
  • Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní