Teritoriální expanze potravinových řetězců - případová studie Starbucks, Costa Cofee, CrossCafe – Roman Sojma
Roman Sojma
Bakalářská práce
Teritoriální expanze potravinových řetězců - případová studie Starbucks, Costa Cofee, CrossCafe
Territorial expansion of the food chain - a case study of Starbucks, Costa Coffee, CrossCafe
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá expanzí potravinových řetězců se zaměřením na prodej kávových nápojů. Konkrétně se jedná o expanzivní politiku a komparaci marketingových nástrojů společností Starbucks, Costa Coffee a CrossCafe na území hlavního města Prahy. Ve své marketingové strategii využívají nadnárodní řetězce ekonomických a sociálních výhod globalizace, které přizpůsobily svoji expanzivní politiku …víceAbstract:
The Bachelor thesis deals with an expansion of food chains focused on a coffee drinks sale. It deals particularly with an expansive policy and a comparison of marketing tools of companies such as: Starbucks, Costa Coffee and CrossCafe. They are situated in the capital city of the Czech Republic, Prague. These companies use multinational chains of economic and social benefits of globalization in their …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 12. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Zbyšek Korecki, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SOJMA, Roman. \textit{Teritoriální expanze potravinových řetězců - případová studie Starbucks, Costa Cofee, CrossCafe}. Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a~mezinárodních studií. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/341w9u/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendelova univerzita v Brně
Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíBakalářský studijní program / obor:
Regionální rozvoj / Socioekonomický a environmentální rozvoj regionu
Práce na příbuzné téma
-
Multinational Companies’ Headquarters and Its Growing Strategies
Mauricio Sinta Costilla -
Multinational Companies Headquarters and Company Performance
Meruyert Munis -
Multinational Companies' Headquarters and Its Growing Strategies
Orkhan Maharramov -
Emerging Challenges in Corporate Finance and Treasury Management of Multinational Companies.
Petr Polák -
Strategy Specifics of Multinational Companies Operating in Creative Industries
Denys Shevchenko -
Cross-cultural issues affecting communication in multinational companies
Monika PĚNČÍKOVÁ -
The influence of culture on multinational corporations advertising strategies
Laetitia Barre -
Analýza kavárenských řetězců v Praze
Agáta Rybová
Název
Vložil
Vloženo
Práva