Kateřina GRUNDMANNOVÁ

Bachelor's thesis

Měkkýši údolí Zbirožského potoka mezi Podmokelským a Sýkorovým mlýnem na Křivoklátsku

Molluscs of Zbirožký potok valley between Podmokelský and Sýkora mills in the Křivoklát area
Abstract:
Práce je zaměřená na výzkum suchozemských a vodních měkkýšů v údolí Zbirožského potoka na Křivoklátsku. Terénní výzkum se uskutečnil od července do září roku 2021. Zkoumané území leží na rozhraní Plzeňského a Středočeského kraje blízko obcí Podmokly, Čilá, Ostrovec-Lhotka a Terešov. Sběr měkkýšů byl prováděn na 25 lokalitách podél potoka na úseku od Podmokelského mlýna k Sýkorovému mlýnu. Výzkumem …more
Abstract:
The work is focused on the research of terrestrial and aquatic molluscs in the Zbirožský rivulet in Křivoklát region. The field research was carried out from July to September 2021. The investigated area lies on the border of Pilsen and Central Bohemian Region close to the municipalities Podmokly, Čilá, Ostrovec-Lhotka and Terešov. The collection of molluscs was carried out on 25 locations along the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Prof. RNDr. Michal Mergl, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

GRUNDMANNOVÁ, Kateřina. Měkkýši údolí Zbirožského potoka mezi Podmokelským a Sýkorovým mlýnem na Křivoklátsku. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Education

Bachelor programme / field:
Natural Science Studies / Biology in Education