Mgr. Marta Pasková

Bakalářská práce

Using Stories in Teaching English to Very Young Learners

Using Stories in Teaching English to Very Young Learners
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na využití příběhů ve výuce angličtiny předškolních dětí. V teoretické části autorka analyzuje různé aspekty týkající se předškolních dětí. Zmiňuje paralely mezi způsobem učení se mateřskému a cizímu jazyku a možnosti jejich využití při výuce angličtiny. Zabývá se motivací a metodami vhodnými pro předškolní vzdělávání. Dále rozebírá využití příběhů ve vzdělávání malých …více
Abstract:
The Bachelor thesis is focused on using stories in teaching English to very young learners. In the theoretical part, the author analyses various aspects of teaching English to preschool children. Parallels in the first and second language acquisition are mentioned as well as possible ways to use them. The thesis deals with motivation and methods appropriate for early language teaching. Ways of using …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 5. 2011
  • Vedoucí: Mgr. Bc. Šárka Dohnalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masarykova univerzita

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Předškolní a mimoškolní pedagogika / Učitelství pro mateřské školy