Using Stories in Teaching English to Very Young Learners – Mgr. Marta Pasková
Mgr. Marta Pasková
Bakalářská práce
Using Stories in Teaching English to Very Young Learners
Using Stories in Teaching English to Very Young Learners
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na využití příběhů ve výuce angličtiny předškolních dětí. V teoretické části autorka analyzuje různé aspekty týkající se předškolních dětí. Zmiňuje paralely mezi způsobem učení se mateřskému a cizímu jazyku a možnosti jejich využití při výuce angličtiny. Zabývá se motivací a metodami vhodnými pro předškolní vzdělávání. Dále rozebírá využití příběhů ve vzdělávání malých …víceAbstract:
The Bachelor thesis is focused on using stories in teaching English to very young learners. In the theoretical part, the author analyses various aspects of teaching English to preschool children. Parallels in the first and second language acquisition are mentioned as well as possible ways to use them. The thesis deals with motivation and methods appropriate for early language teaching. Ways of using …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/yrnzs/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2011
- Vedoucí: Mgr. Bc. Šárka Dohnalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Předškolní a mimoškolní pedagogika / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Teaching pronunciation to young learners
Michaela Homolová -
Teaching English to Young Learners through Literature
Michaela Badíková -
Teaching English to Young Learners Using Visual Aids
Tereza Kudelová -
Teaching English to Young Learners: Looking at Pronunciation
Mojmír Houdek -
Teaching English as a Second Language to Young Learners with Dyslexia
Eva Stavjaníková -
A comparative study on teaching English to very young learners
Magdalena Mašková -
Using Short Stories in English Classes
Petra Liebigerová -
Using Stories in Teaching English
Žaneta Urbancová