Obchodní strategie v automobilovém průmyslu – Bc. Dalibor Čápek
Bc. Dalibor Čápek
Bachelor's thesis
Obchodní strategie v automobilovém průmyslu
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analyzovat stávající situaci v prodeji automobilů na indickém trhu a vypracovat návrh strategie společnosti ŠKODA AUTO a. s. na další období s ohledem na aktuální trendy v automobilovém průmyslu. Práce je složena ze dvou částí, teoretické a aplikační. V teoretické části jsou definovány základní pojmy, jako je strategická analýza podniku, externí a interní analýza podniku, …moreAbstract:
The aim of this thesis is to analyse the current situation in the sales of cars in the Indian market and to create a proposal of the strategy for ŠKODA AUTO for the next period with regard to current trends in the automotive industry. The thesis consists of two parts, theoretical part and application part. The theoretical part defines the basic concepts such as strategic analysis of the company, external …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2020
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/axvm3/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2020
- Supervisor: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
- Reader: Ing. Stanislav Zrůst
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Závislosť na práci a pracovný well-being na pracovisku v motorovom centre Škoda Auto
Nikola Čierniková -
Analysis of Cost Management and Costing System in the Škoda Auto a.s.
Sevinj Hanifayeva -
Strategic Analysis of SKODA AUTO JSC
Marzhan Tussova -
Communication of ŠKODA AUTO Heritage on Chinese market
Andrea Frydlová -
Inovace klíčových mechanismů rebrandingu dealerů ŠKODA AUTO a.s.
Diana Kulhavá -
Strategic Analysis of ŠKODA AUTO a.s.
Marat Amangeldinov -
Hedonický přístup k tvorbě cen: sekundární trh s osobními automobily
Jan Kadlček -
Dopady pandemie Covid-19 na automobilový trh v ČR se zaměřením na společnost Porsche Česká republika s.r.o.
Martin Štika