Samir Avdibegović

Diplomová práce

Trendy monetizace ve videoherním průmyslu

Monetization Trends in Video Game Industry
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá novými trendy ve videoherním průmyslu, s důrazem na monetizaci her. Pozornost byla věnována zejména popisu Business Modelu Canvas, distribučním cestám a zdrojům příjmů. Cílem diplomové práce je zjistit, jak na nové trendy reagují hráči videoher v České republice a jaké jsou jejich hlavní charakteristiky. Teoretická část práce pak zejména popisuje problematiku s interpretací …více
Abstract:
The Czech player base was analyzed in the application part of this thesis using the analysis of collected questionnaires from 467 players. Two hypotheses were also verified. The first hypothesis regarding the age dependence of players on their total spending was rejected. The second hypothesis concerning the influence of the spending of the players on the "extra" functions of the game against their …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2019
  • Vedoucí: Michal Andera
  • Oponent: Marek Sýkora

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/77615

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management