Analýza podmínek rozvoje filmového turismu v ČR – Hana Rymešová
Hana Rymešová
Bakalářská práce
Analýza podmínek rozvoje filmového turismu v ČR
Analysis of the Conditions of Film-Induced Tourism Development in the Czech Republic
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá filmovým turismem, jakožto celosvětově rostoucím fenoménem v oblasti cestovního ruchu. Prostor je věnován deskripci vývoje a forem tohoto fenoménu, přičemž důraz je kladen na konkrétní příklady dopadu filmů a televizního vysílání na cestování. Stěžejní část práce je zaměřena na marketingové nástroje filmových kanceláří (především Czech Film Commission) a organizací destinačního …víceAbstract:
The Bachelor thesis deals with the film-induced tourism as a growing phenomenon in the field of tourism industry worldwide. A part of the work is dedicated to the description of the development and forms of this phenomenon, while the emphasis is placed on the specific examples of movies and the television broadcasting impacts on travelling. The main part of the thesis focuses on the marketing tools …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 2. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/32694
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2012
- Vedoucí: Markéta Dianová
- Oponent: Jan Hanzlík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/32694
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie organizace destinačního managementu ve spolkové zemi Burgenland
Veronika Nesvadbová -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Irsko)
Barbora Ondrůšková -
Využití principu 3E pro hodnocení výkonnosti organizace destinačního managementu
Dominika Charvátová -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Graubünden)
Patrícia Cudzišová -
Organizace destinačního managementu na oblastní úrovni v Česku
Tereza Vašková -
Úloha organizace destinačního managementu na Vltavotýnsku
Barbora BERCZESOVÁ -
Analýza možností zakládání klastrů v turismu v ČR s komparací s činností organizace destinačního managementu
Vojtěch Procházka -
Vliv destinačního managementu na rozvoj cestovního ruchu ve vybraném kraji České republiky
Michaela Ottová