Marketingová strategie institucionalizovaného vzdělávání dospělých a její vliv na poptávku po studiu – Lenka Fritschová
Lenka Fritschová
Diplomová práce
Marketingová strategie institucionalizovaného vzdělávání dospělých a její vliv na poptávku po studiu
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 1. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Jindřich Kolek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FRITSCHOVÁ, Lenka. \textit{Marketingová strategie institucionalizovaného vzdělávání dospělých a její vliv na poptávku po studiu}. Online. Diplomová práce. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/34i4wx/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Univerzita Jana Amose Komenského Praha
Magisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Andragogika
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva