Bc. Jaroslav Konečný

Diplomová práce

Využití nástrojů marketingového a komunikačního mixu ve společnosti Neria a.s.

Use of tools and marketing communication mix in Neria a.s. company
Anotace:
V diplomové práci “Využití nástrojů marketingového a komunikačního mixu ve společnosti Neria, a.s.“ zaměřuji především pozornost na zlepšení komunikace se zákazníky, zvýšení kvality distribučních kanálů a s tím spojenou optimalizaci stavu skladových zásob. Dále je vytvořen návrh zpracování cenové strategie se zvláštním zaměřením na velkoodběratele a dlouhodobé zákazníky s dobrou platební morálkou. …více
Abstract:
In the thesis "The use of tools and marketing communication mix in Neria a.s. company" primarily focuses attention on improving customer communications, improve the quality of distribution channels and their associated optimizing stock levels. It is a working draft pricing strategy with special focus on wholesale and long-term customers with good payment habits. Based on the SWOT analysis draws attention …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2010
  • Vedoucí: Ing. Martina Brücknerová
  • Oponent: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting