Vývoj českého pojistného trhu z pohledu životního pojištění – Artem Khalupnyk
Artem Khalupnyk
Diplomová práce
Vývoj českého pojistného trhu z pohledu životního pojištění
Development of the Czech insurance market from the point of view of life insurance
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou vývoje životního pojištění na českém pojistném trhu zhruba za posledních 8 – 10 let. Je členěná do pěti kapitol. První kapitolase zabývá úvodem do pojišťovnictví a vývojem na českém pojistném trhu. Druhá kapitola přibližuje význam životního pojištění a charakterizuje jednotlivé druhy životního pojištění včetně možností připojištění. Třetí kapitola popisuje vývoj …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the issue of life insurance development on the Czech insurance market in the last 8-10 years. It is divided into five chapters. First chapter dealswith the introduction to insurance and development on the Czech insurance market.The second chapter introduces the meaning of life insurance and characterizes the different types of life insurance including the possibility …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 2. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74452
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2018
- Vedoucí: Eva Ducháčková
- Oponent: Jaroslav Daňhel
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74452
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Finance a účetnictví / Bankovnictví a pojišťovnictví
Práce na příbuzné téma
-
The barriers and opportunities of Cambodia insurance market: What can Cambodia learn from Japan?
Kenneuda Sreng -
Legal and Actuarial Aspects of German Life Insurance Policies
Fabian Keller -
Municipal Broadband Factors determining the entry of municipal broadband providers into the German telecoms market
Katharina van den Berg -
Tools to Assess the Suitability of the Company to Enter the Foreign Market, International Sales Strategy
Monika Škorcová -
Market Entry Strategy: Scope Consulting LLC. Into a European Market
Rafail Mamedov -
Factors influencing the success of a company in a selected market
Pavel Vedmanov -
Factors influencing the success of a company in a selected market
Alibek Orazbay -
The process of a medicinal product entering the Czech market - Factors affecting the marketing authorisation holders' willingness to enter the Czech market
Magdalena Marie Podrazilová