Specifika českého pravopisu žáků na 1.stupni základní školy – Bc. Nela GOTTFRIEDOVÁ
Bc. Nela GOTTFRIEDOVÁ
Diplomová práce
Specifika českého pravopisu žáků na 1.stupni základní školy
Specifics of the Czech spelling applied on students of the 1st grade elementary school
Anotace:
Diplomová práce předkládá výsledky výzkumu Specifika českého pravopisu žáků na 1. stupni základní školy Kvalitativní výzkum byl realizován pomocí analýzy textů a rozhovoru na základní škole. Cílem výzkumného šetření bylo zjistit specifika, problematické jevy v pravopisu v diktátech u žáků prvního stupně ZŠ. Dílčími cíli bylo porovnání znalostí pravopisu u stejného žáka ve 3 a 4. třídě, a dále zjistit …víceAbstract:
This diploma thesis is presenting results of the Specifics of the Czech spelling research applied on students who are in the first grade of elementary school. Qualitative research was done with the help of analytic tools which are texts and interviews at elementary school. The aim of the research was to find out the specifics of problematic phenomena called spelling in dictates applied on the first …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Kamil Kopecký, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GOTTFRIEDOVÁ, Nela. Specifika českého pravopisu žáků na 1.stupni základní školy. Olomouc, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a pro střední školy a učitelství českého jazyka pro 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Problematika přechodu žáků z prvního stupně ZŠ na druhý stupeň ZŠ
Tereza MANOVÁ -
Vztah vizuálních prostředků a textů v učebnicích němčiny pro první stupeň ZŠ
Lucie Ptáčková -
Přechod žáka s SPU z 1. stupně ZŠ na 2. stupeň
Jana Straková -
Rozdíly v přístupu pedagogů k žákům se specifickými poruchami učení v rámci přechodu z prvního stupně ZŠ na druhý stupeň ZŠ
Michaela Tůmová -
Hodnocení obtížnosti vybraných učebnic pro první stupeň ZŠ
Tereza Hrbáčková -
Výukové materiály o státních svátcích pro 1. stupeň ZŠ.
Sabina Stloukalová -
Výukový program první pomoci pro žáky 1. stupně ZŠ
Monika Merglová -
Aktivizační a motivační činitelé v procesu vyučování dětí s dyskalkulií na první stupni ZŠ
Zuzana Vinšová
Název
Vložil
Vloženo
Práva