Vliv artificiální hudby na nonartificiální, demonstrovaný na konkrétních příkladech skupin a interpretů - Pink Floyd, Yes, Mike Oldfield, Sigur Rós – Šimon HRÁBEK
Šimon HRÁBEK
Bakalářská práce
Vliv artificiální hudby na nonartificiální, demonstrovaný na konkrétních příkladech skupin a interpretů - Pink Floyd, Yes, Mike Oldfield, Sigur Rós
Influence of artificial music to nonartificial, demonstrated on particular band examples - Pink Floyd, Yes, Mike Oldfield, Sigur Rós
Anotace:
Hlavním bodem práce je seznámit čtenáře s problematikou vlivu artificiální hudby na hudbu nonartificiální, předními žánry vycházejícími z tohoto hlediska a s jednotlivými vybranými autory. Cílem je vyhledat v hudbě těchto autorů konkrétní projevy daného vlivu a dokázat provázanost hudby nonartificiální a artificiální. Práce obsahuje notové zápisy využité pro demonstraci jednotlivých projevů působení …víceAbstract:
The script's main point is to apprise it's readers with the issue of the impact of artificial music on nonartificial, the main generes containing this aspekt and with each selected artists. The main goal is to find specific signs of this issue in selected music compositions and to prove the coherence of artificial and nonartificial music. The script contain specific music scores used for demonstration …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2014
- Vedoucí: PhDr. Vítězslav Štefl
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HRÁBEK, Šimon. \textit{Vliv artificiální hudby na nonartificiální, demonstrovaný na konkrétních příkladech skupin a interpretů - Pink Floyd, Yes, Mike Oldfield, Sigur Rós}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/359p01/.
Jak správně citovat práci
HRÁBEK, Šimon. Vliv artificiální hudby na nonartificiální, demonstrovaný na konkrétních příkladech skupin a interpretů - Pink Floyd, Yes, Mike Oldfield, Sigur Rós. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Popularizace hudby a organizace hudebního života
Práce na příbuzné téma
-
Vliv artificiální a nonartificiální hudby na hudbu filmovou
Martin Polák -
Artificiální hudba v rockové a metalové interpretaci s důrazem na mezinárodní scénu
Andrea KOVÁŘOVÁ -
Komparace hudebních témat použitých v hudbě nonartificiální a artificiální z pohledu žáků II. stupně základních škol
Veronika VIŠÍNOVÁ -
Progresivní rock v české hudbě
Veronika LAVRINČÍKOVÁ -
Progresivní rocková hudba a profil žánrového fanouška
Veronika RADIMCOVÁ -
The Rise of the Concept Album: Rock Turns Complex
Romana SEDLÁČKOVÁ -
Sociální práce s lidmi s duševním onemocněním
Magdaléna Benešová -
Sociální práce s rodinnými systémy s dětmi s postižením
Petra Březovská