The Essential elements for creating a successful social media campaign – Bc. Karina Faizova
Bc. Karina Faizova
Diplomová práce
The Essential elements for creating a successful social media campaign
The Essential elements for creating a successful social media campaign
Anotace:
Diplomová práce se zabývá, jak tradiční a sociální média mohou spolu spolupracovat, aby dosáhly efektivnějších a úspěšnějších výsledků kampaně, a jak mohou tyto média společným působením minimalizovat a omezit jejich slabé stránky. Byly provedeny pohovory s různými marketingovými specialisty a experty na sociální média za účelem prokázání, že synergie „starých“ mediálních kanálů společně se socálními …víceAbstract:
The Thesis explores how social and traditional media can be combined together in order to achieve the greater and more successful results of the campaign, and how they can minimize and limit the weaknesses of each other while used together in one mix. In order to prove that synergy of the “old” media channels together with social media can bring greater results, interviews with different media and …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 7. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/w0ola/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2014
- Vedoucí: Dipl. Ing. Heinrich Homola
- Oponent: Ing. Jiří Šnajdar
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Social media marketing communications of convenience store franchises in Taiwan
Huai Yin Wang -
The effect of advertisments on social media to consumer purchase behavior
Zaur Seyidli -
Prevalence kuřáctví u studentů všeobecného lékařství
Romana ANTONÍNOVÁ -
Hashtag ako nástroj komunikácie a súčasť marketingových strategií
Barbora Kováčová -
Hashtag jako nástroj marketingové strategie
Marek Nevídal