The Essential elements for creating a successful social media campaign – Bc. Karina Faizova
Bc. Karina Faizova
Master's thesis
The Essential elements for creating a successful social media campaign
The Essential elements for creating a successful social media campaign
Abstract:
Diplomová práce se zabývá, jak tradiční a sociální média mohou spolu spolupracovat, aby dosáhly efektivnějších a úspěšnějších výsledků kampaně, a jak mohou tyto média společným působením minimalizovat a omezit jejich slabé stránky. Byly provedeny pohovory s různými marketingovými specialisty a experty na sociální média za účelem prokázání, že synergie „starých“ mediálních kanálů společně se socálními …moreAbstract:
The Thesis explores how social and traditional media can be combined together in order to achieve the greater and more successful results of the campaign, and how they can minimize and limit the weaknesses of each other while used together in one mix. In order to prove that synergy of the “old” media channels together with social media can bring greater results, interviews with different media and …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 7. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/w0ola/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 8. 2014
- Supervisor: Dipl. Ing. Heinrich Homola
- Reader: Ing. Jiří Šnajdar
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Social media marketing communications of convenience store franchises in Taiwan
Huai Yin Wang -
The effect of advertisments on social media to consumer purchase behavior
Zaur Seyidli -
Prevalence kuřáctví u studentů všeobecného lékařství
Romana ANTONÍNOVÁ -
Hashtag ako nástroj komunikácie a súčasť marketingových strategií
Barbora Kováčová -
Hashtag jako nástroj marketingové strategie
Marek Nevídal