Bc. Karina Faizova

Master's thesis

The Essential elements for creating a successful social media campaign

The Essential elements for creating a successful social media campaign
Abstract:
Diplomová práce se zabývá, jak tradiční a sociální média mohou spolu spolupracovat, aby dosáhly efektivnějších a úspěšnějších výsledků kampaně, a jak mohou tyto média společným působením minimalizovat a omezit jejich slabé stránky. Byly provedeny pohovory s různými marketingovými specialisty a experty na sociální média za účelem prokázání, že synergie „starých“ mediálních kanálů společně se socálními …more
Abstract:
The Thesis explores how social and traditional media can be combined together in order to achieve the greater and more successful results of the campaign, and how they can minimize and limit the weaknesses of each other while used together in one mix. In order to prove that synergy of the “old” media channels together with social media can bring greater results, interviews with different media and …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 7. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 8. 2014
  • Supervisor: Dipl. Ing. Heinrich Homola
  • Reader: Ing. Jiří Šnajdar

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication