Praxe jako nástroj zvyšování kompetencí sociálního pedagoga v kontextu pregraduálního vzdělávání. – Ing. Karla KOUTNÁ, Ph.D.
Ing. Karla KOUTNÁ, Ph.D.
Diplomová práce
Praxe jako nástroj zvyšování kompetencí sociálního pedagoga v kontextu pregraduálního vzdělávání.
Practice as a tool for incrasing competences of the future social padagogue in the context of pregradual education
Anotace:
Práce se zabývá kompetencemi pomáhajících profesionálů. Uvádí jejich identifikaci (vědomosti, schopnosti a dovednosti, hodnoty) i způsoby měření a hodnocení. Obsáhlá část je věnována nástrojům posilování kompetencí během studia (supervize, koučink, mentoring s tutoringem) a je v ní vyzdvižen význam reflektované praxe pro efektivní přípravu na výkon profese. Výzkumná část popisuje subjektivní vnímání …víceAbstract:
Competences of aiding professionals are topic of this thesis. It introduces their identification (knowledge, capability and skills, values) together with methods of its measurement and evaluation. A considerable part of the work deals with enhancing competences during training (i.e. supervising, couching, mentoring and tutoring) and here also the importance of reflected practice in efficient training …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2008
Zveřejnit od: 28. 5. 2008
Identifikátor:
7755
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2008
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOUTNÁ, Karla. \textit{Praxe jako nástroj zvyšování kompetencí sociálního pedagoga v kontextu pregraduálního vzdělávání.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/35l6j2/.
Jak správně citovat práci
KOUTNÁ, Karla. Praxe jako nástroj zvyšování kompetencí sociálního pedagoga v kontextu pregraduálního vzdělávání.. Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 28. 05. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 5. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika