Návrh marketingového mixu pro podnik – Bc. Lucie Vrtková
Bc. Lucie Vrtková
Master's thesis
Návrh marketingového mixu pro podnik
Draft Marketing Mix for Company
Anotácia:
Tato práce se zabývá problematikou marketingu. Práce je zaměřena na tvorbu marketingového mixu pro konkrétní podnik. Teoretická část práce je zaměřena na marketing obecně a marketingový mix. V praktické části je popsána historie firmy, předmět činnosti a současné marketingové aktivity. Na základě analýzy PEST a analýzy SWOT je vytvořen marketingový mix podniku.Abstract:
This diploma thesis deals with the issue of the marketing. The diploma thesis is focused on creating marketing mix for the company. The theoretical part is focused on marketing in general and marketing mix. The practical part describes the history of the company, business activities and current marketing activities. The marketing mix of the company is based on the results of PEST analysis and SWOT …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/fjt0d/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2014
- Vedúci: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Oponent: Ing. Petr Sklenář
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingSting academy
Master programme / odbor:
Economy and Management / Business Economy and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková -
Marketingový mix pro malovinaře
Karady Karady -
Marketingový mix vybrané společnosti
Krutílková Krutílková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Adam Kocián -
Marketingový mix společnosti Dolní Oblast VÍTKOVICE, z.s. - Malý a Velký svět techniky
Marek Veselý -
Marketingový mix vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová