Bc. Lucie Vrtková

Master's thesis

Návrh marketingového mixu pro podnik

Draft Marketing Mix for Company
Anotácia:
Tato práce se zabývá problematikou marketingu. Práce je zaměřena na tvorbu marketingového mixu pro konkrétní podnik. Teoretická část práce je zaměřena na marketing obecně a marketingový mix. V praktické části je popsána historie firmy, předmět činnosti a současné marketingové aktivity. Na základě analýzy PEST a analýzy SWOT je vytvořen marketingový mix podniku.
Abstract:
This diploma thesis deals with the issue of the marketing. The diploma thesis is focused on creating marketing mix for the company. The theoretical part is focused on marketing in general and marketing mix. The practical part describes the history of the company, business activities and current marketing activities. The marketing mix of the company is based on the results of PEST analysis and SWOT …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 5. 2014
  • Vedúci: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
  • Oponent: Ing. Petr Sklenář

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting

Sting academy

Master programme / odbor:
Economy and Management / Business Economy and Management