Analysis of customers´ satisfaction with Avon Ladies services – Martina KORDULIAKOVÁ
Martina KORDULIAKOVÁ
Bakalářská práce
Analysis of customers´ satisfaction with Avon Ladies services
Analysis of customers´ satisfaction with Avon Ladies services
Abstract:
This bachelor thesis called the Analysis of customer´s satisfaction with the Avon Ladies services observes how the customers are satisfied regarding this area and how their requests are fulfilled. Finally suggests the improvements and innovations on the basis of the results of the author´s own research. The theoretical part of this work consists of chapters dedicated to the services, direct selling …víceAbstract:
Tato bakalářská práce nazvaná Analýza spokojenosti zákazníků se službami Avon Ladies zkoumá, zda jsou zákazníci spokojeni, co se týče této oblasti a do jaké míry jsou jejich požadavky naplněny. Závěrem navrhuje zlepšení a inovace na základě výzkumu provedeného autorem. Teoretická část práce sestává z kapitol tematicky věnovaných službám, přímému prodeji, zákazníkům a marketingovému výzkumu. V praktické …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2011
Identifikátor:
19547
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Mgr. Dagmar Svobodová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KORDULIAKOVÁ, Martina. \textit{Analysis of customers´ satisfaction with Avon Ladies services} Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/35qoc9/. [cit. 2024-04-19].
Jak správně citovat práci
KORDULIAKOVÁ, Martina. Analysis of customers´ satisfaction with Avon Ladies services. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Jakub Galuszka -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Michal Tymon -
Analýza vlivu kvality služeb na spokojenost zákazníka
Kamil Koštiál -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníků Penzionu Hřensko
Sarah VESELOVSKÁ -
Spokojenost zákazníků se službami České pošty
Jana ŠEBKOVÁ -
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve společnosti Tesco Stores
Petra Jelínková -
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve vybrané společnosti
Kateřina Kokešová