Mgr. Veronika Dorotíková

Diplomová práce

Alternativní strategie cenové diskriminace a možnosti jejich využití v kulturních institucích

Alternative strategies of price discrimination and their potential use in cultural institutions
Anotace:
Práce se zaobírá cenou jakožto marketingovým nástrojem v kontextu kulturních organizací, konkrétně subvencovaných divadel. Zkoumá, na jakých principech by organizace měla postavit svou cenovou strategii, aby naplnila své poslání – dostála své estetické, kreativní, sociální i ekonomické funkce – aby zajistila produkt, jež bude přístupný co nejširšímu spektru obyvatel, a přitom generovala zisky, anebo …více
Abstract:
The thesis deals with a price as a marketing product in the context of cultural organisations, subsidized theatres in particular. It studies what principles their price strategy should be based on to fulfil their function – aesthetic, creative, social and economic – to provide a product which will be available to the widest possible spectrum of population, and make a profit at the same time, or, at …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
  • Vedoucí: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta