Alternativní strategie cenové diskriminace a možnosti jejich využití v kulturních institucích – Mgr. Veronika Dorotíková
Mgr. Veronika Dorotíková
Diplomová práce
Alternativní strategie cenové diskriminace a možnosti jejich využití v kulturních institucích
Alternative strategies of price discrimination and their potential use in cultural institutions
Anotace:
Práce se zaobírá cenou jakožto marketingovým nástrojem v kontextu kulturních organizací, konkrétně subvencovaných divadel. Zkoumá, na jakých principech by organizace měla postavit svou cenovou strategii, aby naplnila své poslání – dostála své estetické, kreativní, sociální i ekonomické funkce – aby zajistila produkt, jež bude přístupný co nejširšímu spektru obyvatel, a přitom generovala zisky, anebo …víceAbstract:
The thesis deals with a price as a marketing product in the context of cultural organisations, subsidized theatres in particular. It studies what principles their price strategy should be based on to fulfil their function – aesthetic, creative, social and economic – to provide a product which will be available to the widest possible spectrum of population, and make a profit at the same time, or, at …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/llnzq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
- Vedoucí: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DOROTÍKOVÁ, Veronika. \textit{Alternativní strategie cenové diskriminace a možnosti jejich využití v kulturních institucích}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/35ucq0/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Revenue a Yield management vo vybranom hotelovom reťazci
Romana Ďurajková -
Yield management: plánování kapacit ve službách
Tereza Šebková -
Možnosti a bariéry uplatňování Yield Managementu ve společnosti Leasinger, a.s.
Jana Vytasilová -
Růst a produkce hlavních středoevropských dřevin v podmínkách změny klimatu: Simulace a doporučení pro management lesa
Tomáš Čihák -
Nákup a štíhlý management
Albert Čermák -
The practice of price discrimination
Fidan Rahimova -
Application of price discrimination methods to increase firm's profit
Hoa Thi Tran -
Application of Price Discrimination Methods to Increase Profits
Danzan Letukov