PhDr. Janusz KARPETA

Disertační práce

Językowo-kulturowa analiza sloganów i spotów reklamowych czeskich i polskich marek piwnych

Linguistic and cultural analysis of slogans and advertising spots for Czech and Polish beer brands
Abstract:
The dissertation thesis named Linguistic and cultural analysis of slogans and advertising spots of Czech and Polish beer brands is trying to answer the questions to what extent the advertising spots and the slogans contained in them show the language and cultural aspects specific to Polish and Czech culture. The key approach to research is a multimodal approach, which takes into account not only the …více
Abstract:
Rozprawa doktorska językowo-kulturowa analiza sloganów i spotów reklamowych czeskich i polskich marek piwnych próbuje udzielić odpowiedzi na pytania, w jakim stopniu spoty reklamowe i w nich zawarte slogany uwzględniają charakterystyczne dla polskiej oraz czeskiej kultury aspekty językowo-kulturowe. Kluczowym podejściem do badań przedstawia podejście multimodalne, które uwzględnia nie tylko poziom …více
 
 
Jazyk práce: portugalština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 9. 2020
  • Vedoucí: dr hab. Jan Kajfosz, dr hab. Jan Kajfosz

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KARPETA, Janusz. Językowo-kulturowa analiza sloganów i spotów reklamowych czeskich i polskich marek piwnych. Ostrava, 2020. disertační práce (Ph.D.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA

Filozofická fakulta

Doktorský studijní program / obor:
Filologie / Polský jazyk

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.